Nejčastější dotazy našich zákazníků
V případě, že objednáte do 12:00 a zvolíte si Českou poštu, většinou odešleme uboží ještě tentýž den.
Pokud zvolíte PPL, jsme schopni odeslat objednávky uskutečněné do 8:00 ještě tentýž den. (PPL u nás vyzvedává zboží dopoledne)
1. Máte všechno zboží opravdu SKLADEM?
Ano, zboží které je označeno jako SKLADEM, máme opravdu fyzicky v našem hlavním skladu zde v České republice. Zboží můžete dát do košíku pouze v případě, že je opravdu skladem. Pokud zboží nemáme fyzicky skladem, nelze jej vložit do košíku.2. Kdy dostanu zboží, označené jako SKLADEM?
Zboží odesíláme následující den po objednání (pokud jde o dobírku), nebo po připsání Vaší platby na náš účet, jestliže si vyberete platbu bankovním převodem.V případě, že objednáte do 12:00 a zvolíte si Českou poštu, většinou odešleme uboží ještě tentýž den.
Pokud zvolíte PPL, jsme schopni odeslat objednávky uskutečněné do 8:00 ještě tentýž den. (PPL u nás vyzvedává zboží dopoledne)
3. Chci vrátit zboží a dostat zpět své peníze, je to možné?
Samozřejmě. Pokud z nějakého důvodu potřebujete zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Víme, že ne vždy je na internetu vše srozumitelně popsáno a proto můžete do 14 dnů zboží bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou následně vráceny na uvedený bankovní účet, včetně poštovného. Vrácené zboží nesmí být poškozené a nesmí nést viditelné známky používání.4. Jaká je záruka na Vaše zboží?
Na naše zboží samozřejmě poskytujeme zákonem stanovenou záruku, v délce 24 měsíců.5. Pošlete mi zboží na Slovensko, když pěkně poprosím?
Ne, opravdu Vám zboží na Slovensko nezašleme, problémová fakturace nám to nedovolí.
Zboží Vám můžeme zaslat (a vyfakturovat) na jakoukoliv adresu v České Republice.
Ještě jednou, i když je to na webu napsáno několikrát - ZBOŽÍ ZASÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE.